قلم سه بعدی جدید ۳Doodler

تری دودلر ۳doodle را به خاطر می آورید؟ قلمی که به شما این امکان را می دهد که بوسیله پلاستیک روی هوا طرح بکشید! در واقع یک پرینتر دستی سه بعدی است!
Wobbleworks با یک قلم سه بعدی کاملاً جدید که از هر لحاظ پیشرفته تر شده، برگشته است. از همه مهمتر، ظریف بودن این قلم است. قلم جدید، تنها یک چهارم اندازه قلم های نسل اول است و تنها ۵۰ گرم وزن دارد یعنی نصف وزن قلم های اولیه این کمپانی. ولی پیشرفت های این قلم تنها به ظاهرش ختم نمی شود: علی رغم اینکه تندتر است، باتری کمتری نیز مصرف می کند! مورد دوم یعنی کم مصرف بودن این دستگاه بسیار مهم است! به این خاطر، سازندگان قلم ۳doodler 2.0 را مجهز به باتری قابل حمل JetPack کردند بنابراین شما می توانید ۲ الی ۳ ساعت زمانی که در حرکت هستید، از این قلم استفاده کنید.
این قلم آلومینیمی جدید، برای استفاده از جریان پیوسته دوبار کلیک کردن را اضافه کرده است. (بنابراین لازم نیست شما کل مدت زمان استفاده دکمه را نگه دارید و فشار دهید). و دو آپشن انتخاب سرعت بستگی به چیزی که می کشید دارد.
این کمپانی برای شروع فروش خود، ۱۰۰ دستگاه اول را به قیمت تنها ۵۰ دلار می فروشد و یک ماه دیگر تحویل می دهد. برای بقیه نیز این دستگاه در اپریل ۲۰۱۵ به قیمت ۹۹ دلار به بازار خواهد آمد.

 قلم سه بعدی جدید 3Doodler
۳doodler2

 

ترجمه توسط : تيم خبري گجت سنتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.