ساعت هوشمند Q7S

ساعت هوشمند Q7S یک اسمارت واچ همه چیز تمام

ساعت هوشمند q7s  ساخت کمپانی TENFIFTEEN میباشد که از معتبر ترین سازنده های موفق چینی در زمینه تولید گجت های هوشمند میباشد. ساعت هوشمند اندرویدی q7s با قیمت ارزان و طراحی شبیه اپل واچ (طرح اپل واچ) میباشد. شاید ما وقتی اسم کالایی چینی را میشنویم حس بی کیفیتی برایمان تداعی میشود. اما مطمئن باشید که شرکت های چینی ها هم فهمیده اند ، اگر بخواهند موفق باشند باید به کیفیت فکر کنند. گجت سنتر به عنوان یکی از واردکنندگان و توزیع کنندگان این کالا پس از فروش تعداد بسیار زیاد این ساعت هوشمند اعلام می دارد که کیفیت و ارزانی با هم یکجا جمع میشوند. قابلیت هایی فراتر از ساعتهای یک میلیونی اپل که محیطی محدود و بی استفاده دارد.

ساعت هوشمند q7s

مزایا :

شاید بزرگ ترین مزیت این گجت (ساعت هوشمند) امکان برقرای تماس تلفنی بدون نیاز به گوشی و استفاده از خط همراهتان باشد. نصب حافظه جانبی میکرو sd تا ۱۶ گیگابایت نیز از مزایای دیگر مهم ساعت هوشمند q7s میباشد.

این ساعت هوشمند ارزان قیمت و با کیفیت دارای بند اسپرت و ضد حساست پلاستیکی است . تاچ خوبی دارد و از باتری ۳۵۰ میلی آمپری بهره می برد. یکی از خصوصیات ویژه ساعت q7s پشتیبانی کامل از زبان فارسی میباشد . دوربین روی ساعت q7s نزدیک به ۱ مگا پیکسل بوده و امکان فیلم برداری و عکاسی را داراست .

از شما دعوت میکنم به برای دریافت جزییات بیشتر این گجت به فروشگاه اینترنتی گجت سنتر مراجعه فرمایید . انواع مدل های اسمارت واچ ،ساعت هوشمند ارزان و خوب چینی ، اسمارت واچ سیم کارت خور و اسمارت واچ با قابلیت مکالمه.

گجت سنتر مفتخر است با معرفی و فروش بهترین ساعت هوشمند و اسمارت واچ با قیمت مناسب و با امکاناتی نظیر قابلیت تماس بدون نیاز به گوشی! در خدمت شما باشد.

خرید ساعت هوشمند اسمارت واچ ارزان سیم کارت خور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.