ساعت هوشمند ماژولار Blocks

سال گذشته شرکتی به نام Phone Blocks از طرح مفهومی یک ساعت هوشمند ماژولار پرده‌‌برداری کرد. مدتی بعد از آن موتورولا (یا همان گوگل) برای اولین بار یک گوشی‌های هوشمند ماژولار واقعی را معرفی کرد.این روزها ساعت‌های هوشمند بسیار هیجان‌انگیز هستند و به نظر می‌رسد اگر بتوان شکل فیزیکی آن‎ها را هم به‌ دلخواه تغییر داد، هیجان‌انگیزتر هم خواهند شد.
این همان ایده‌ای است که شرکت فون بلاکس دارد. ساعت هوشمند این شرکت به کاربر این اجازه را می‌دهد تا از بین ماژول‌های مختلف ارائه‌شده، هر کدام را که می‌خواهد روی ساعت خود نصب کند. به عبارت دیگر طراحی ظاهری ساعت‌های هوشمند فون بلاکس تا حدود زیادی در اختیار کاربر خواهد بود. در واقع کاربر باید بتواند بعد از خریدن این ساعت، هر نوع تغییر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را که خواست، پیاده‌سازی کند.

در حال حاضر فون بلاکس با همکاری اینتل و سامسونگ که تجربه‌ی خوبی در ساخت ساعت‌های هوشمند به دست آورده‌اند، مشغول همکاری در مورد ساعت هوشمند ماژولار خود است.
ساعت هوشمند فون بلاکس با سیستم‌عامل تایزن سامسونگ کار خواهد کرد. ولی شاید جالب‌ترین این ساعت هوشمند، امکان اتصال آن به گوشی‌های اندرویدی، ویندوز فونی و حتی آیفون باشد.
این ساعت هوشمند با عنوان «بلاکس» شناخته می‌شود و این پروژه در آخرین دور مسابقه‌ی ابزارهای پوشیدنی اینتل حضور دارد. ا
منبع : engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.