به زودی همیشه و همه جا دو مانیتور درکنارهم

کامپیوتر های رومیزی مزیت ها و برتری های زیادی نسبت به لپ تاپ دارند، قدرت و سرعت بیشتر، قیمت کمتر، و مهمتر از همه امکان استفاده از چند مانیتور برای یک دستگاه به طور همزمان. بله می دانم که لپتاپ هم این قابلیت را دارد، اصلا خود من همین الآن دارم از دو مانیتور استفاده می کنم، اما مشکل اینجاست که شما لپتاپتان را به راحتی می توانید با خود به هر جایی ببرید و از آن استفاده کنید، اما همراه داشتن یک مانیتور اضافی چندان آسان و بی دردسر نیست. تصورش را بکنید که در یک هواپیما هستید یا یک کافی شاپ یا سر کلاس درس دانشگاه، آیا حاضرید یک مانیتور اضافی با خود به این مکان ها ببرید و مدتی نسبتا طولانی صرف یافتن پریز برق و درست کردن جای مانیتور دومتان کنید؟

به زودی همیشه و همه جا دو مانیتور درکنارهمخب این مشکل قرار است حل شود. فردی به نام نیکولاس گرکو طرفی هوشمندانه دارد و آن این است که یک مانیتور اضافی با اندازه ۱۵ اینچ مخصوص لپتاپ ها طراحی کرده که با یو اس بی به لپتاپتان وصل می شود و برق و اطلاعات لازم را از همانجا کسب می کند. جالب تر این که این مانیتور به صورت تا شو و درون نوعی کولپد زیر دستگاهتان قرار می گیرد تا هروقت لازمش داشتید آن را بیرون بکشید و بچرخانید و از آن استفاده کنید.

۲monitb

این طرح قرار است امروز برای کسب سرمایه مردمی در کیک استارتر قرار بگیرد امیدواریم به زودی به نتیجه برسد و تولید شود و در کشور خودمان هم قابل دسترسی باشد، چون همان طور صاحب این ایده می گوید، تا قبل از این که از چند مانیتور استفاده کنید نیازی برای داشتن یک یا دو مانیتور اضافی احساس نمی کنید، اما از اولین باری که دو مانیتور جلویتان دیدید دیگر نمی توانید با یک مانیتور کار کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.