آیا آیفون۶ محکم‌ترین آیفون ساخته شده است؟

اگر شما هم در خرید نسل جدید آیفون نگران این هستید که اگر حادثه‌ای پیش بیاید آیفون گران قیمت شما چگونه از پس آن بر خواهد آمد و آیا دستگاهی به این ظرافت از استقامت لازم برای همراهی هر روزه‌ی شما برخوردار است .
با انجام آزمایشاتی که Square Trade بر روی هر دو مدل iPhone 6 و iPhone 6 Plus انجام داده است به نظر می رسد این نسل از تلفن‌های اپل حتی از نسل قبل محکم‌تر نیز باشند، مخصوصا مدل کوچکتر. شرکت iDevice سعی داشته با این تست‌ها خیال خریداران را از قدرت بدنه‌ی آیفون ۶ مطمئن کند، به خصوص پس از آن که ویدیوهای مربوط به خم شدن آیفون ۶ پلاس دست به دست در فضای مجازی چرخید و مشکلات عدیده‌ای برای کاپرتینویی‌ها به وجود آورد.

با این آزمایش‌ها با تست قرار گرفتن در آب شروع می‌شود که برای هیچ کدام از این دستگاه‌ها مشکلی پیش نمی‌آید، احتمالا وجود لاستیک در اطراف دکمه‌های تغییر حجم صدا باعث مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب شده است. سپس به مناسب عدد ۶ به تعداد ۶ مرتبه این دستگاه‌ها از بلندی سقوط می‌کنند که این بار از آیفون‌های قبلی نیز نتیجه‌ی مناسب‌تری به دست آمده است. البته آیفون ۶ پلاس به دلیل اندازه و وزن بیشتر ضربه پذیرتر است و نمایشگر آن از بدنه جدا می شود.

منبع :زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.