گجت مفید ال جی برای کنترل کودکان

گجت ال جی برای کنترل وضعیت کودکان توسط والدین

به لطف تکنولوژی حالا ابزارهای مختلفی برای کنترل و در واقع مراقبت از کودکان توسط والدین وجود دارد. ال‌جی نیز امروز با معرفی یک محصول پوشیدنی جدید به جرگه تولیدکنندگان چنین ابزارهایی پیوست.
وسیله جدید LG KizON نام دارد و به قصد کنترل وضعیت کودکان توسط والدین ساخته شده است. در این دستگاه یک GPS تعبیه شده تا والدین به شکل مداوم از محل حضور کودکانشان مطلع باشند. KizON همچنین دارای دکمه‌ای است که شماره‌ی از قبل ذخیره شده ای را با آن می‌توان شماره‌گیری کرد. پس نیازی به حفظ کردن شماره تلفن توسط کودک نیست و همچنین در مواقع خاص می‌تواند سرعت عمل را نیز بالا ببرد.
علاوه بر این والدین نیز می‌توانند با KizON تماس صوتی گرفته و با کودک خود صحبت کنند. اگر احیانا کودکی که این وسیله را در دست دارد، زیر ۱۰ ثانیه به تلفن پاسخ ندهد، به شکل اتوماتیک میکروفون دستگاه فعال شده تا صدای محیط برای والدین پخش شود. این قابلیت فی المثل در هنگام دزدیده شدن کودکان کاربرد بسیاری دارد؛ هر چند دزدی که چنین ساعت بزرگی را بر روی دست کودک ببیند، یا از همان ابتدا آن را دور می‌اندازد یا گمراه می‌شود و همان ساعت را به جای بچه میزدد! انصافا اندازه این وسیله بزرگ به نظر می‌رسد…
قابلیت دیگری نیز در آن به نام Location Reminder قرار داده شده که به والدین محل قرارگیری کودکان را در ساعات مشخص و تعریف‌شده ای از روز اطلاع می‌دهد. پس اگر به عنوان مثال در ساعات مدرسه، در آنجا نباشند، متوجه وجود مشکلی خواهند شد.
جزئیات سخت افزاری KizON بدین گونه است:
• Memory: 64MB RAM / 125MB ROM
• Battery: 400mAh
• Size: 34.7 x 55.2 x 13.9mm
• Color: Blue / Pink / Green
• Network: 2G / 3G
KizON همین ماه در بازارهای کره جنوبی فروش خود را آغاز می‌کند و تا پایان سال مسیر اروپا و آمریکا را در پیش خواهد گرفت.

1 نظر
  1. هومن یاوری می گوید

    gg

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.